Založiť si vlastný profil
Verejný prístup
všetky položky6 článkov
0 článkov
dostupné
nedostupné
Na základe mandátov na financovanie
Spoluautori
- Christopher Y. OlivolaAssociate Professor of Marketing, Tepper School of Business, Carnegie Mellon UniversityOverená e-mailová adresa na: cmu.edu
- Rourke O'BrienYale UniversityOverená e-mailová adresa na: yale.edu
- Adam AlterProfessor of Marketing, New York UniversityOverená e-mailová adresa na: stern.nyu.edu
- Daniel M. OppenheimerOverená e-mailová adresa na: cmu.edu
- Hal HershfieldProfessor of Marketing, Behavioral Decision Making, and Psychology, UCLA Anderson SchoolOverená e-mailová adresa na: anderson.ucla.edu
- Eesha SharmaAssistant Professor, San Diego State UniversityOverená e-mailová adresa na: sdsu.edu
- Sangeet KhemlaniNavy Center for Applied Research in Artificial Intelligence, US Naval Research LaboratoryOverená e-mailová adresa na: nrl.navy.mil
Sledovať
Abigail B. Sussman
University of Chicago Booth School of Business
Overená e-mailová adresa na: chicagobooth.edu - Domovská stránka