Založiť si vlastný profil
Verejný prístup
všetky položky2 články
0 článkov
dostupné
nedostupné
Na základe mandátov na financovanie
Spoluautori
- Jacob L. OrquinProfessor, Aarhus UniversityOverená e-mailová adresa na: mgmt.au.dk
- Polymeros ChrysochouProfessor of Marketing, Aarhus UniversityOverená e-mailová adresa na: mgmt.au.dk
- Paul J. ZakClaremont Graduate UniversityOverená e-mailová adresa na: cgu.edu
- Jorge BarrazaUniversity of Southern California (USC)Overená e-mailová adresa na: usc.edu
- Panagiotis MitkidisProfessor, School of Business and Social Sciences, Aarhus UniversityOverená e-mailová adresa na: interacting-minds.net
- Brandi S. MorrisAssistant Professor, Aarhus UniversityOverená e-mailová adresa na: mgmt.au.dk
- Tobias OtterbringProfessor, University of AgderOverená e-mailová adresa na: uia.no
- Norman LiProfessor of Psychology, Singapore Management UniversityOverená e-mailová adresa na: smu.edu.sg
- Valdimar SigurdssonProfessor, Reykjavik University. Centre for Research in Marketing & Consumer PsychologyOverená e-mailová adresa na: ru.is
- Michał FolwarcznyDiscipline of Marketing, J.E. Cairnes School of Business & Economics, University of GalwayOverená e-mailová adresa na: universityofgalway.ie