Založiť si vlastný profil
Verejný prístup
všetky položky1 článok
0 článkov
dostupné
nedostupné
Na základe mandátov na financovanie
Spoluautori
- Peeter VerleghProfessor of Marketing, Vrije Universiteit (VU) AmsterdamOverená e-mailová adresa na: vu.nl
- Edith G. SmitUniversity of AmsterdamOverená e-mailová adresa na: uva.nl
- Paul KetelaarAssistant professor, Radboud University Nijmegen, the NetherlandsOverená e-mailová adresa na: ru.nl
- Barbara C.N. MüllerAssociate Professor, Radboud University NijmegenOverená e-mailová adresa na: bsi.ru.nl
- Theo AraujoProfessor of Media, Organisations and Society at the Amsterdam School of Communication ResearchOverená e-mailová adresa na: uva.nl
- Ewa MasłowskaUniversity of Illinois Urbana-ChampaignOverená e-mailová adresa na: illinois.edu
- Edward C MalthouseNorthwestern University: integrated marketing communications, industrial engineering and mgmt sciOverená e-mailová adresa na: northwestern.edu
- Loes JanssenTilburg UniversityOverená e-mailová adresa na: uvt.nl
- Francesca SotgiuVrije Universiteit Amsterdam, School of Business and EconomicsOverená e-mailová adresa na: vu.nl
- Guda van NoortProfessor, Universiteit van AmsterdamOverená e-mailová adresa na: uva.nl
- Daniel WigboldusProfessor of Social Psychology, Radboud University NijmegenOverená e-mailová adresa na: psych.ru.nl
- Shintaro OkazakiKing's College LondonOverená e-mailová adresa na: kcl.ac.uk
- Douglas C. WestKing's College LondonOverená e-mailová adresa na: kcl.ac.uk
Sledovať
Stefan F. Bernritter
Associate Professor of Marketing, King's Business School, King's College London
Overená e-mailová adresa na: kcl.ac.uk